lauantai 28. marraskuuta 2015

Älyttömät joululahjat - haaste!

Pistetäänpä nyt lähestyvän joulun kunniaksi pystyyn älyttömien joululahjojen haaste! Ideana on listata 3-5 älytöntä joululahjatoivetta, jotka haluaisit, mutta jotka eivät ehkä ainakaan juuri nyt ole toteutettavissa. Kun olet listannut joululahjasi, haasta mukaan kolme muuta blogia! Toki kaikki halukkaat saavat osallistua tähän haasteeseen haluamallaan tavalla. Mikäli sinulla ei ole blogia tai et halua lisätä haastetta blogiisi, voit jättää omat älyttömät toiveesi tämän postauksen kommenttikenttään!

Minä haastan mukaan tähän älyttömään jouluhaasteeseen Katinkan kirjasto, Todella vaiheessa ja Mustemaailmani.

Ja nyt päästäänkin lempiosiooni eli haaveilun maailmaan. Minä jos kuka osaan haaveilla asiosta suuuuurissa mittakaavoissa, joten tämä ei tuota ongelmaa ;)

RAKAS JOULUPUKKI! TÄNÄ VUONNA HALUAISIN...

#1 Oma talo metsän siimeksessä

Olen aina haaveillut metsässä olevasta mökistä, joka olisi ehkä järven rannalla. Sijainti olisi kuitenkin sen verran syrjäinen, että ei olisi naapureita näköetäisyydellä. Taloon saisi olla yhdistettynä vanhaa ja uutta, puupintoja ja hiukan modernia lisäystä. Tilaa pitäisi olla ja takapihalle haluaisin ulkoporealtaan. Toki tuollainen kuvassa oleva uima-allaskin käy. Sellainen on vaan suuritöinen, joten poreallas välttää ;) Tonttia pitäisi olla sen verran, että jossain vaiheessa voisin ostaa itselleni hevosen ja muita kotieläimiä.


#2 Maailman kaunein ja upein auto

En ole moottoriurheiluihmisiä, mutta kyllä minuun jonkunlaiset murmuttimet vetoaa. Niin kauan kuin muistan olen haikaillut uudemman mallisen Ford Mustangin perään. Tottakai pitäs olla myös vara-auto koska eihän suomen talvessa tuollaisella kullanmurulla ajella. Kuvassa oleva Mustangi on niiiiin minun värinen, juuri tuollaisen haluaisin!


#3 Harry Potter - maailma

Siitä lähtien kun Orlandoon alettiin rakentamaan Harry Potter-maailmaa niin olen halunnut lähteä sinne! Olen kahta ekaa elokuvaa lukuunottamatta käynyt katsomassa kaikki elokuvat leffateatterissa ja hyllystä löytyy jos jonkinlaista Potter-sälää kirjojen lisäksi. Jaksan aina vaan uudelleen ihastella tuota paikka Youtube-videoiden kautta! Ah, tuonne on ehdottomasti päästävä joskus!

3 kommenttia:

  1. Hauska haaste. Tuonne Harry Potter maailmaan menisin minäkin mielelläni! :)

    VastaaPoista
  2. Rauha Lähi-Itään ja mulle sukset

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia haasteesta! Vastasin siihen blogissani, ja mukaan heitin myös yhden toisen haasteen sinulle.
    http://todellavaiheessa.blogspot.fi/2015/12/haastetta-kerrakseen-alyttomat.html

    VastaaPoista

Kiitoksia muistamisesta ;)